should I or should I not

det är frågan..
jag är sugen på att filma in när jag sjunger,har hört i hela mitt liv att jag sjunger riktigt bra.
men rösten har förstörts nu dom senaste åren pga konstant förkyldning, är alltid lite förkyld aldrig riktigt frisk..
det låter ju så himla busigt att göra , en riktig inpulsgrej!
dock vill jag sjunga med någon annan och helst med någont instrument.
ska nog kolla med molly om vi ska kompa en låt när jag åker dit och hon spelar piano eller gitarr.
vad tycker ni?
är ni intresserade att höra oss/mig sjunga?

Kommentarer
Postat av: Jessica the smålänning

GÖRT! :D

jag vill höra dig sjunga, vi kan sjunga tsm någon dag oxå! :)<3



pöss<33

2011-03-07 @ 20:47:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0