runaway..

har sprungit runt i skolan i flera timmar nu.
fram och tillbaxs mellan tobias,sanna och therese.
nu sitter jag här vid min kära data och väntar på lektion.
har haft håltimme sen tolv ungefär och har inte suttit still någonting,haha.
börjar tio i tre och slutar tjugo i fyra,yey...
ska träffa denisa lite snabbt när jag kommer till stan iaf, yey!
ska krama henne grymt mycket bara för att hon fyllde 18 i lördags och för jag saknat henne!

tänkte berätta om mitt lov iallafall.
förra lördagen var jag på inflyttningsfest, super kul att man missade bussen och fick gå ner till jax som tog oss ett tag.
gjorde annars ingenting , filmkväll med vänner, var med mattias hela lovet och hade det mysigt.
ja vi gick på bio också.
inte så händelserikt lov menmen, hur var erat lov då?

just nu önskar jag att det var sommar,är så trött på överkänslig hud för vintern,förkyldningar,vinterjackor,flera lager kläder och allt annat!
vill ha sommar där man bara behöver ha short och linne eller tunika med leggins som inte är tjocka.
sommaren kanske är närmare än vi tror, men just nu känns det som vi aldrig kommer lyckas nå dit.
p&l, jisses vad kul vi kommer ha.
ligga och sola på en liten gräsplätt med iskall cola och musik i öronen.
nej sommaren, jag välkomnar dig nu!


några dagar innan jag och mattias blev tillsammans.
saknar fan denhär dagen/kvällen.

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

SV: superkul att du är med i dagens blogg :D <3

2011-03-07 @ 15:00:29
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0