I will always love you

hej allihopa!
har absolut ingenting att göra just nu.
börjar inte förens tio i tre!
sitter och inväntar att sanna ska sluta så jag inte känner mig så ensam..
har gjort det mesta nu iallafall.
ska iväg efter skolan för att få se hur det är att intervjua i radio.
japp,ska börja prata i radio. riktigt kul! så det idag sen möte med allihop på fredag.
idag ska jag göra engelska,läsasvenskabok och fan bli klar med det mesta!
har bara varit så himla sliten,trött och jag vet inte vad i flera veckor nu.
är fortfarande inte helt frisk..har fixat tid för att kolla vad som är fel på mitt öra iallafall tills nästa vecka.

nej nu ska jag springa iväg och göra lite grejer, ses ikväll!




lookbook.nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0