headache

passar precis lagom att få huvudvärk när man kommer hem.
verkade iallafal som jag klarade provet på det hon sa.
säger hon någonting annat sen blir jag sur.
sitter och väntar på att mattias ska ringa mig som inte verkar hända, jessica ska komma in på msn som inte heller verkar vilja hända. inte min dag!
men mammas dag är det iallafall, hon blir gammal tant.
ibland känns det konstigt att mamma är så gammal i skillnad mot mina vänners föräldrar.

men ja, skit samma i det nu.
fick inte tag på datanissen som jobbar på skolan så har ingen laddare än.
fick iallafall låna sannas laddare i skolan medans hon var på lektion.
lyckas iallafall komma igenom skoldagen som var EN lektion,yey..
idag så ska jag inte göra någonting, jo äta tårta men annars bara chiiiilllaaa!

Kommentarer
Postat av: Jessiebell från det lilla landet^^

jag är inne nu, ingen panik ;)



tryckte bara i mig lite käk ^^

2011-03-09 @ 17:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0