har tagit mig en liten paus från bloggen. ...

har tagit mig en liten paus från bloggen. kanske för att Internet har inte riktigt funkat. har precis ätit frukost och nu är mattias i köket och letar. i helgen var vi på fest och hade riktigt jävla kul! men vi missade bussen så då gick vi från skräddarbacken ner till jax där vi hoppade på bussen och drog till donken. sen gick vi till stan för att Johnny väntade på Jonte men vi drog hem för vi var så jävla trötta. både jag och mattias är lite sjuka menmen imorgon väntar Gävle för att shoppa! då lovar jag och lägga in bild på allt. nej nu ska jag springa iväg till köket och pussa på mattias!


Kommentarer
Postat av: linh to phuong

vad roligt att du ska börja blogga igen då :D

2011-03-01 @ 18:58:54
URL: http://madebylinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0