fucked up..

ååh godmorgon!
min hals är helt fucked up,rekommenderar inte att glömma hostmedicinen någon dag bara det blir bara värre :(
vaknade för en timme sen för sanna smsade och ringde och massa grej så kunde inte somna om.
mattias är och fixar frukost i köket och jag ska nog göra detsamma snart.
jisses vad trötta vi blev efter igår!
vi flyttade bord,dekorerade,jag färgade sannas hår och allt möjligt. vi kom hem strax efter elva och helt döda.
just nu ska vi bara ta det lugnt,jag ska försöka hinna tvätta mitt löshår och packa sen drar vi till denisa senare för att fixa oss för kvällen!
kameran följer såklart med ju ;)
nu ska jag gå och göra lite frukost med min kära pojkvän så kommer det något mobilinlägg senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0