älskade vår.. som ni kanske märker har jag...

resize_image_344 (MMS)

älskade vår.. som ni kanske märker har jag ett ganska tråkigt liv,vill inte skriva ut allt som händer pga vilka som läser denna. det suger. som vanligt pluggar jag spanska som en tok men verkar lyckas komma in i en dvala. tänker på allt annat förutom spanska just nu..längtar tills helgen då vi ska fira denisa för hon har fyllt 18. längtar tills imorgon då jag slipper göra någon spanska överhuvudtaget,om hon inte är jävligt taskig och skickar med oss en hem..imorgon ska jag bara vila!ska nog åka och köpa någon ansiktsmask och sen någo ny skrubb. bara allmänt skämma bort mig själv. datan vill inte samarbeta så blir nog bara inlägg från mobilen och kan ju inte se era kommentarer men svarar så fort jag får tillgång till en data! ska kolla om det är laddaren som krånglar,annars vet jag fan inte vad det är! nej är kanske dags att fortsätta med det jag gjorde och inte hamna för djupt i mina tankar. hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0