trött tjej..

pojkvännen försvann hem för en stund..
ensamt det känns!
sista timmarna med älskling var så himla mysiga. vi låg och kollade på utlandsresor i augusti för att fira 1 år!
kanske ett tag dit men vi är båda peppade, verkar blir mexico eller något liknande. känner att jag skulle behöva komma bort nu, men eftersom ingen av oss är 18 än så är det väl ingen idé. Vi fyller faktiskt år på samma dag!
på fredag firar vi iallafall 5 hela månader tillsammans. ska bli så mysigt. ska skicka iväg mamma och anders så vi kan mysa med god mat och någon film och såklart ska jag vara gullig och köpa lite grejer till honom.

imorgon blir det träning efter skolan med emil!
ska ta mig lite cola och njuta av det sista på hela 2 veckor!



den finaste jag har <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0