svenska check , nu engelska!

ja på tisdagar får vi aldrig rast, 5 minuters mellanrum mellan alla lektioner men nu är det iallafall sista lektionen,härligt!
sitter och dreglar efter nya kläder..hmm kanske beställa hem nytt?
verkar som det blir bara mer och mer kläder för mig i garderoben och inte mindre hur många gånger jag än går igenom den! ja men mattias har ju en egen låda hos mig, kanske jag inte får plats med så jätte mycket mer.

jahapp, här äter man klubba så kulan åker av tydligen, tobias då..
sitter och fryser så har tagit mig en filt och satt mig i soffan.
sanna är inne i datorn som vanligt och tobias i sin mobil,härligt umgänge ;)

men hörni, nu vill jag få lite kommentarer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0