super mysig söndag!

har haft en sådan mysig dag med pojkvännen, myste i sängen och käkade frukost. tog oss då till kupolen där jag köpte mig ett par nya jeans som jag ska ha på mig imorgon!
efter några timmar efter fönstershopping och liknande, började gå mot älskling så ringer johnny och säger att han ser oss! så vi gick tbx och kramade johnny hej och snackade lite skit. sen började vi gå mot mattias och insåg att vi var själva hemma med brasan! så vi drog fram ett täcke la oss på med n stor fluffig soffkudde och musik! myste och prata i flera timmar när jag insåg att jag behövde gå hem, och såklart gentlemannen följde med mig nästan till dörren. så skönt att bo 5 minuter från mattias.
så jag har hunnit duschat och suttit vid datorn en stund.
men det är snart dags att sova så jag säger godnatt redan nu, ska skicka iväg ett gulligt godnatt sms till mattias och sova ensam! som tur så luktar sängen han :)

som ni har sett så hade vi skitkul på tacokvällen, åkte hem tidigt men däckade i sängen bara en kvart efter vi kommit hem så det var bara bra. satt och snackade skit och skrattade som tokar!
alltid lika rolig med gänget, nej nu ska jag sova! godnatt allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0