sallad till middag..

ååh, är slut efter dagen!
fryser som jag vet inte vad och ont i magen! tror det var efter salladen, den var fan inte god!
pumpar musik i öronen medans jag pluggar och gör massa lite annat samtidigt.
tycker så synd om mattias,han har lyckats tappa bort sitt kord där han pinkod och pukkod står så ingen telefon innan dess :(
har rotat igenom hela rummet här och hos honom och det är verkligen borta!

nog pratat om det, nästa vecka ska jag fixa cv och ge ut till alla affärer jag vet!
har försökt titt som tätt i 1 år nu men aldrig fått ett ja. hatar att inte fyllt 18, det finns så mycket mer att välja på då!
nej nu ska vi sluta vara så negativa och kolla framåt!



look of today



5 månaders present till älskling



det första man ser när man kom till skolan



mys vid brasan med älskling <3



härliga minnen!



minnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0