liten säng men mysigt.

som sagt, vi sov hos min pojkvän inatt.
han har ju inte precis så stor säng så det har varit lite krig om plats och täcke inte nå mer!
vaknade för någon timme sen och tog en kopp kaffe och en macka och nu är jag redo för dagen.
har faktiskt ingen aning vad vi ska göra idag,kanske bara tadet lugnt.
det är ju trots allt skola imorgon.

som sagt, vi har skitkul hos emil igår! kollade klart på en film vi började på i torsdags men vi fick lov att gå hem. sen har vi suttit och  fjantat.
jag och emil gick och poppade popcorn och attackerade hans hund med dammvippor och hans bror. sen sprang vi upp och attackerade tobias och mattias. haha!

verkar bli en lugn dag med massa mys!
kanske mysa framför öppna spisen, vem vet?

skriver mer ikväll när jag kommit hem och så kommer det upp någon bild eller två!
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0