kanske dags igen..

funderar på att beställa hem nytt löshår, inte lika långt som förra gången för det blev bara fel!
men jag har sådan weird färg i mitt hår så ingenting passar och jag försöker att inte färga håret så ofta..
ska nog ta och prata med min lilla bank hemma se vad hon tycker, kanske gå till frisören och beställa från dom men det är ju så dyrt! jag vill ju bara ha cllips istället för att sy in eller något sånt för senast så tappade jag jätte mycket hår pga det :(
har ni någon bra sida med inte för allt dyrt löshår som är äkta?


Kommentarer
Postat av: smålänningen :)

världens o universums bästa bloggare stavas TANIA! :D

gnufet kram från en yoggiätande jessica i småland :)<3

2011-01-31 @ 18:37:36
Postat av: Maria

Denna sida är billig. Jag köpte mitt löshår för 575 kronor och det är 45 cm långt =) Värt att kolla in



http://www.tajmahal.se/valkommen-c-104-1.aspx

2011-02-01 @ 23:37:41
URL: http://lifeisnotesy.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0