jävla internet!

internetet har inte funkat sen igår morse. Satt precis och skrev ett inlägg och var inne på facebook när allt slutade funka :(
Men jag ska uppdatera er lite. Igår var jag med millie och emil , först filmer hos emil och drog sedan ut och sen hem till mig för att spela ett spel jag och min pojkvän fick i julklapp av min mamma. Fyfan vad kul vi hade! vi höll på till 4 på morgonen sen gick vi alla och la oss.
idag sov vi inte så himla länge , till ungefär tolv. dom drog hem till sig och jag var hemma med pojkvännen och myste. Vi tog en tripp till hans pappa på en kopp kaffe och lite prat. Sen vad hans pappa snäll och skjusade oss till emil för jag kom på idén igår att åka pulka. Så vi åkte pulka i ungefär 2 timmar sen frös vi och var allt för blöta av allt bus.
Det lönar sig att fortfarande ha barnet i sig!
Pojkvännen står i köket och gör lite mat för sig själv.

Imorgon är sista dagen innan skolan , uäh! men vafan , men får träffa sina vänner igen. har saknat dom som tusan!


älskade vänner , vi ses på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0