hemma från skolan.

direkt när jag kom hem från skolan så hoppade jag in i duschen, jag behövde det kände jag och det var så skönt med en varm dusch!
är helt slut i kroppen, känns som jag tränat i typ flera timmar!
kanske hjärnan men ska börja gymma på måndag..då börjar man även dra ner på all skräp mat och skit! jag och therese har gjort en deal och om man bryter den ska man pussa alla killar på kinden i klassen! hahah.

funderar på att gå och ta någonting och äta är typ ashungrig! även om jag åt jätte mycket i skolan.
ikväll ska det bara vara en kväll för att göra sig fräsh och sådant tills imorgon!
imorgon ska jag och min kära pojkvän på bio, tron i 3D! den verkar riktigt bra och han ska bjuda mig, hihi.
har duschat redan så ska ta och fixa naglarna och noppa ögonbrynen, även fixa mitt löshår som jag ska sälja till min kompis syster.


oj , fick samtal av svärmor. satt och pratade en liten stund om grejer och skit.
nu ska jag ringa denisa och snacka!
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0