god kväll folket.

precis som rubriken säger.
har haft fullt upp hela dagen , blev väckt tidigt och fixade lite tvätt och åkte sedan iväg lite snabbt till falun med pojkvännen , inhandlade ett par vantar eftersom jag har tappat bort mina andra "KLANTIG" åkte sedan tillbaxs till borlänge och var med några kompisar på en ungdomsgård , gick sen hem till jonte och träffade på hans söta mamma och fick se deras nya lägenhet!
riktigt fin. var där en stund och snackade och drog sedan hem till mat en dusch en säng.

Så.. det är min dag, hur har eran varit då?
Ska ta mig och läsa runt lite på bloggar och hänga på facebook lite sen sova för imorgon börjar skolan igen!
saknar mina flickor!

två människor i en mössa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0