god eftermiddag folket!

hej!

har haft företagsekonomi B hela förmiddan sen blev det lunch och svenskan slutar strax! har presenterat om invadrarsvenska. haha gick bra! visade ett ganska roligt youtube-klipp. verkar som vi blir kvar i skolan längre än väntat. slutar egentligen om en halvtimme men blir kvar tills 4 bussen så man kan plugga ordentligt! sen ska jag hem och sova...mmh fyfan vad skönt med en powernap , men fan jag har druckit kaffe så kommer nu inte kunna somna sen.


yey!
min pojkvän loggade precis in på msn , saknar han! även om jag träffade han igår..
och nu har han tydligen hittat sin mobilladdare, han har påstått att den har varit hos mig enda sen helgen och jag har vänt ut och in på mitt rum fan. suck , precis vid ölpumpen i deras kök där typ deras dator är :o



finfin pojkvän, min stora kärlek. älskar dig mattias <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0