7 januari 2011

nytt år så det är dags för ny blogg.

har inte bloggat sen ungefär 5 månader tillbaxs.
på den tiden har jag träffat min livs kärlek som jag snart har varit tillsammans med i 5 månader, börjat ekonomilinjen på mitt gymnasium. träffat otroligt härliga människor som har fastnat i hjärtat! Jag inväntar egen design av en av mina närmaste vänner sen jävlar ska det bloggas! Jag tänkte lägga upp lite bilder som visar mina närmaste och underbara liv.




min käraste pojkvän i början på vårat förhållande på inflyttningsfest
pojkvän min närmaste killkompis emil och jag.


en av mina närmaste vänner denisa a.k.a mamma, jag och min pojkvän.


bästa vänner sedan 7 år tbx.


festbild på mig denisa och jessika.


festbild.


pussbild!













med skoldatorn så har jag inte så många bilder men mer kommer absolut komma upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0