25 januari 2011

som ni kanske märke uppdaterade jag ingenting igår förutom på morgonen, internet slutade helt plötsligt sluta hemma!
nu sitter jag iallafall i skolan och ska skriva om en författare som jag valt själv.
satt precis i hörlurar med spotify i öronen!
nu ska det jobbas för fulla muggar!

slutar sent idag och ska hem och plugga, imorgon har jag stor sovmorgon och ska besöka pojkvännen i skolan. hans skola ligger precis där jag bor :)

det är helt sjukt. nästa månad är det bara 6 månader kvar till jag är 18!
längtar asmycket, jag och min pojkvän fyller ju år på samma dag så vi ska nog boka resa och fira 1 år utomlands!

nu ska jag börja plugga, skriver ikväll promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0