18 januari 2011

ååh..jag är så trött, som tur har man sovmorgon på onsdagar till tolv! men har lovat sanna att koma till skolan och äta med henne, eftersom både jag och therese har sovmorgon!

sitter med huvudvärk som bara den och har soterat min tvätt, mamma fixade tvättstugetid idag så nu ska allt tvättas! måste även köpa en ny tvättkorg för min gick sönder igår :(

sanna, min kära vän som jag känt i 2 år imorgon tappade bort sitt busskort dagen innan skolan skulle börja på lovet, idag hittade hon det efter fått köpa ett nytt.
Hon kom på att hon har ju hål i sin jacka så det hade åkt ner! sen hittade hon sitt lypsyl efter letat i någon vecka.
man har riktigt smarta vänner ibland..

ska fan ta mig i örat och göra klart power point redovisningen men jag är så trött, behöver mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0