13 januari 2011

jag är så van att skriva 2010. har inte riktigt lämnat 2010 verkar det som, ovant i början kanske.
millie har fixat design på bloggen nu, äntligen något nytt.
annars ser det så tråkigt ut!
kommer nog inte försöka sova på länge.
igår så stängde jag av datorn och tvn vid halv 1 och somnade ganska direkt och vaknade 10 minuter innan klockan skulle ringa.
onödigt kroppen onödigt!

btw! helt plötsligt så ringde min telefon för några timmar sen och det stod "älskling<3" så jag svarade "hej älskling" och människan säger tbx "hej älskling"
men sen så fick jag veta att kevin töntat sig och ringt mig och sagt så.
fick sen prata med min riktiga älskling! ååh , blir så glad över att höra hans röst.
förälskad från topp till tå!

ska ta mig en stund vid datorn och sen försöka sova liiiiite tidigare än igår, hihi.

godnatt på er!



bio imorgon med älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0