skola skola skola..

har naturkunskap och har fått en hemtenta att göra , awsome!
vad kul..
ska ta och fortsätta med den och måste bli klar till fredag annars får man göra prov och det vill jag inte!
hade nästan glömt bort att jag skulle sola imorse. som tur så väckte mamma mig och så fick hon skjusa mig.
blev hela 8 sekunder! dumpar härlig musik i hörlurarna och hoppas på en riktigt bra alla hjärtans dag, eller ja såklart den blir bra. blir filmmys med mattias!
egentligten, jag kan inte fatta..om exakt en vecka har vi varit tillsammans i ett halvår.
jaja . mobilblogg sen efter lunch! kommer snart upp ett inlägg med kläder.

ha en bra alla hjärtans dag sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0