sämst uppdatering..

förlåt men har inte varit på så super duper humör för att sitta och skriva om mina dagar eller något sånt.
ligger iallafall i sängen med kronisk mensvärk, super bra.
var hemma hos min kära mamma igår(denisa) och snackade ut lite.
är så glad att jag har den bruden vid mig,vet ärligt talat inte vem jag skulle prata med.
fine, jag har jessika men hon bor i småland det är ju en annan grej genom sms istället för ögonkontakt.
denna vecka har jag absolut inte gjort någonting, ja i måndags var jag på bio men det är typ det enda.

imorgon är sista dagen sen är det lov, yeah! blir matte på förmiddagen sen ska vi bara kolla på film på psykologin, får se hur länge jag blir i skolan när jag har typ ont överallt hur jag än rör mig, men maten ska jag fan ha.
blir ju nötstek med potatisgratäng , yummi! bra slut innan lovet :)

i helgen ska jag väl vara med mattias, blir fest på lördag så imorgon tycker iallafall jag att vi ska ta det lugnt. som vanligt har vi lägenheten för oss själva på helgen, typ awsome.
hoppas ni har haft en bättre vecka än mig iallafall.
puss så länge!



Kommentarer
Postat av: Yohanna

sv; äter så jag storknar!

2011-02-24 @ 19:50:27
URL: http://mymekka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0