plånboken blir allt smalare..

har precis klickat hem nytt löshår! 10 % rabatt är awsome ju! :)
internet fick ju för sig att inte funka men nu funkar det igen!
imorgon ska jag åka till skolan och se hur länge jag orkar bara där. känner själv att jag inte är riktigt frisk än men ska försöka!
huvudvärken är borta nu iallafall och jag lyssnar på musik i hörlurarna och drömmer mig bort om värme..fan sommaren kom nu!
funderar på en film ikväll också. ska ta och ladda upp sidan så den är inte är så jävla seg när jag ska se den, funderar på "grown ups" den verkar så himla bra!
kollade dessutom på "mean girls 2" idag, ursäkta mig men bättre kan ni.
kolla bara på första filmen, den är ju sååå mycket bättre!
nej nu ska jag sluta vara så negativ och fixa filmen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0