ont i magen efter soppan..

attans , länge sen jag hade såhär ont i magen :(
har iallafall hämtat ut mitt löshår , dock mörkare än på bilden men det var bara bättre!
ska dock nog ta och färga håret imorgon så det blir perfa. imorgon väntar även solbehandling för första gången, tid fem i sju på morgonen, suck..menmen , och sen väntas filmkväll med emil,millie och mattias,

sitter och kollar på family gay medans jag snackar med jessika på msn,
ja idag,vi drog hem till denisa drack kaffe och snackade skit. var där i typ 3 timmar så hade träsmak i röven efter,haha! ska försöka lägga mig tidigt så jag kommer upp imorgon och hinner göra allt!
föresten, är det någon som vet något likandne som spray eller något sånt som får håret rakt? mitt är rakt i kanske 5 minuter sen blir det vågit igen!
tack för tips :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0