just nu sitter jag och kollar på tv. inte ...

just nu sitter jag och kollar på tv. inte så kul men mattias vill vakna till innan vi går hem till mig så just nu sitter han vid datorn. just nu vill jag bara ha sommar. längtar till alla festivalen fester och allting! denna sommar hoppas jag blir den bästa. fyller ju också 18 i slutet av sommaren :) kanske blir en tripp i hela Sverige och bara festa med ett gäng vänner. nej jag längtar allt för mycket. ska försöka ta lite bilder sen som kommer in senare! ha en bra dag allihopa och njut av solen utanför :)


Kommentarer
Postat av: Jessica the smålänning

Tripp i hela Sverige? :) Stannar du i små(stor)land så kom gärna förbi och hälsa på mig :D

Puss!<3

2011-02-12 @ 17:17:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0