helt knäckt.

känns som jag lever i en dimma, bara pluggar äter pluggar sover plugga äter pluggar och sover.
saken är att jag inte får någon sömn heller. det är fel på hela rummet, typ någon förbannelse över den! om det inte är över mig. helt jävla trött i hjärnan efter allt tänkande. känns som jag knappt kan tänka något mer.

har iallafall lyckats göra lite grejer på min stora håltimme. om lite mer än 1 timme ska jag ha spanska, suck..kan inte prioritera spanska när jag ligger efter i viktigare ämnen ju men verkar inte som hon vill förstå det. aja fuck it.
just nu vill jag bara hem, börja städa mitt rum , flytta på sängen och allt och plugga.
jag hoppas verkligen på  bättre sömn just nu annars sover jag i köket.
att inte kunna få sova är ett rent helvete.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du var med o tävlade:D vinnarna finns nu uppe!

2011-02-02 @ 20:04:21
URL: http://liborius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0