älskade dusch..

om jag kunde så skulle jag leva i en dusch, speciellt nu på vintern.
skulle inte det vara jävligt mysigt?
eller ja kanske inte duscha kostant men även ha en jätte mysig säng som är varm, någon som serverat mat åt en och får vakna brevid någon!
låter som ett sagoland..

tänkte ta kort på den söta solbehandlingsduschgrejen man står i när man får sola och visa.
men glömde såklart mobilen för jag var så stressad, ville bara få det gjort och komma hem.
har tagit mig en varm och lång dusch, skrubbad från topp till tå och nyrakade ben, sweet!
ikväll måste jag bli klar med hemtentan och den går faktiskt före ett städat rum.
ska nog ändå sova hos mattias imorgon för det är närmare hem sen efter festen.
blir nog att städa rummet på lördag,kanske be mattias om lite hjälp eftersom han typ halvt bor här ibland.

nej nu ska jag pumpa musik och bli klar med hemtentan!

kommer in ett inlägg när jag har fastnat på naturkunskapen men så länge..gör ingenting som jag inte skulle ha gjort!

Kommentarer
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jag har precis slängt mig i soffan. Vad ska du göra i helgen då? :)

Kram, Sannaliten

2011-02-17 @ 23:08:46
URL: http://sannalitens.blogg.se/
Postat av: saga

Hej fin blogg!

kolla in på min blogg! :)

2011-02-19 @ 11:45:03
URL: http://queenofpop.blogg.se/
Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, nääej.. :) Ska du göra något kul i veckan som kommer då? :)

2011-02-20 @ 16:14:59
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0