100:e inlägget!

har absolut inte haft någon ork till bloggen idag, har bara mått så himla dåligt, haft ont och frysit.
verkar som enn huvudvärk tittar fram nu känns det som.
har pluggat idag och fundrar på att kolla på en film efter maten. ska fråga mamma snällt om hon kan åka iväg till konsum och köpa lite godis till mig senare.
nej usch vad hemskt jag mår.
länge sen jag verkligen kände mig sjuk och det är inte kul.
ska bli kycklig och ris till middag, får se hur mycket jag får i mig.

iallafall helgen.

ifredags var det menat att jag skulle festa utan min pojkvän och vara med emil,millie och sanna!
vi hade superkul men sen gick jag och sanna o mötte mattias och när vi kom tillbaxs var polisen där så vi gick och mötte millie och emil som var kvar på festen och drog oss mot donken för att äta! efter det åkte sanna hem så hennes pojkvän skjusade oss till millie för att fortsätta ha skoj där. var där kanske någon timme sen så drog vi alla hem. 3 i en säng var inte kul märkte jag på natten.

sen lördagen så ringde sanna i panik och frågade om vi ville kolla på film med henne för crille skulleu ut på krogen.
absolut sa jag och vi drog dit vid elva tiden då satt dom och spelade ölspelet och vid tolv tiden drog crille och hans vänner. vi började kolla på filmen men kom in många gånger på lite deep talk så vi var inte hemma hos mig fören 3. då somnade vi båda på en gång.
söndagen så ringde mattias pappa och fråga om vi ville följa med och gratta hans faster. vi åkte dit och sen efter hem till mattias, kollade på film med svärmor medans han satt och spelade spel på facebook.


det var min helg, hur var eran?
maten ropade mitt namn nyss.


Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har du några roliga planer inför alla hjärtans dag då? :)

2011-02-08 @ 12:31:02
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0