this morning..

godmorgon allihopa!

ååh jag är så jävla duktigt,sätter alltid på väckaklockan på 05:30,06:00 och 06:20 för att hinna vakna, tror du den ringde 06:20? nej! vaknade i panik 07:16 och brukar alltid gå till bussen 22 över, men jag hann iallafall.
tog mig en paus från allt skrivande och läsande till svenska nationella som jag ska köra på eftermiddagen. sitter även på företagsekonomin och lyssnar lite halvt, många bollar i luften verkar det som, haha!
imorgon ska jag storstäda mitt rum innan min bästa vän från stockholm kommer hit, hon ska kolla på min skola och blir här över helgen. ska bli riktigt kul!
ska börja mobilblogga igen tänkte jag också, jag kör igång stort efter lämnat er i typ 2 veckor utan att läsa något.
fick ju svara på frågan i en enkät som vi fick i skolan, och jag tycker själv att folk har ingenting med våra vanor att göra som te.x dricka och röka och sådant.

hade en jävla konstig dröm inatt, drömde jag var ute och åkte skidor, utan skidor? det går inte ihop, var ju i någon backe jag aldrig sett i hela mitt liv heller!

som sagt, min bror är nu här i borlänge över veckan,han är en ängel som hjälper mig att fixa sommarjobb i stockholm till sommaren och någonstans att sova, ska bli så jävla kul och hoppas verkligen någon hör av sig!
ska även till sthlm över lovet tror jag och ska då gå runt och kolla med ställen om dom söker sommarpersonal.

och idag tänker jag inte lägga upp någon outfit bild för ser så jävla hemsk ut så jag skäms, sminket har "försvunnit" i mitt rum (ligger väl någonstans under alla kläder) hittade inga kläder imorse och uppsatt hår, usch!

önska mig lycka till på muntliga nationella i svenska nudå , jag är inte nervös men hoppas att alltinh räcker!

Kommentarer
Postat av: LINDAVIOLA!

sv; Varsågod :).

2011-04-12 @ 09:53:17
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0