sorry!

skit dålig uppdatering , förlåt!
men har bara njutit så himla mycket av vädret, vem kan låta bli att vara ute då?
idag är det molning , har dock inte satt min fot ute än så vet ju inte om det är varmt haha.
tog mig en liten paus i pluggandet och visar att jag lever.
helgen har bestått av mycket skratt från underbara vänner,en full bög som är kvällens höjdpunkt!
igår var fan bäst, det blev en liten fest hos emil med sanna,denisa,amanda,crille och erik!
vi drog vidare för att inte sitta där hela natten och hamnade i stan och sedan så hände det lite grejer.
jag och emil tog oss friheten att luncha på tzatsiki i söndags, mums säger jag bara! beställde friterade bläkfiskringar med klyftpotatis och beasås, jisses vad gott. saknades bara ett glas vin så skulle jag varit nöjd men nej är ju inte 18 än. suger!

ska jobba ikväll hela veckan förutom fredag och helgen då , behöver ju vila någongång ju!
hur har erat lov varit hitills? ;)


älskling och jag lagar god mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0