I'm al done.

ja som sagt gårdagen var skit kul!
först så drog jag med rebecka och max ( rebecka är min granne) och käkade lunchbuffé på tzatsiki , super gott!
sen skulle max iväg så vi åkta och köpte hårfärg och rebecka och sen drog jag till jobbet.
gick super bra på jobbet! sålde hela 5 på första 2 timmarna ;)
sen efter jobbet stressade jag och sanna hem till mig för jag skulle byta kläder, vi tänkte ju kolla på film hos henne och crille men blev aldrig av utan vi åkte upp till skräddarbacken för att fixa en liten grej och erik och denisa hämtade oss i deras bil som man fan inte ska sitta bak i!
skit snygg bil men krockar du är du körd ;)
vi drog och spelade kubb med några vänner och sen när vi väl var klara så hämta crille upp oss efter jobbet då vi åkte till säter för att hämta robin , åkte tbx och skrattade om tokar åt robins skämt, vi drog till donken för crille var hungrig och sen åkte vi hem för att kolla på film och sen var kvällen slut.

och vi körde med "din mamma" skämt hela jävla kvällen, fyfan vad dåliga vi är!
idag är det kära valborg och det firar vi med att dra ihop lite folk , grilla och ha skoj!

mamma är och handlar lunch , blir thaimat . tigerräkor och massa gott :)
hopppas ni får en riktigt trevlig valborg och har någon man kan mysa med vid brasan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0