..

jag ska nog sluta lova saker, för det första tog jag inte någon bild innan jag gick ( kanske för jag inte hann för jag stressade) och hann inte uppdatera på rasten på jobbet men hade fullt upp med att sitta och skriva och hinna få i mig mat.

som sagt, jag tog mig en promenad med sanna efter jobbet mot konsum, för att köpa en cola och gräddfil och käkade tacopaj när jag kom hem som mamma hade gjort!
slängde mig i sängen med nacho-chips och min cola och kollade på en film.
kändes att det behövdes, det kom nya folk till jobbet idag som ska börja,spännande att se vilka det är.

åhh såg nyss på min mejl att jag har fetans rabatt på nelly.com
det suger att jag har för mycket kläder annars hade jag beställt :(
kanske nästa månad då jag hunnit rensa oh fått min lön ;)

men som sagt , gick super segt i början på jobbet idag , jag fick fel på datorn och fick lov att byta , fixa på den andra datorn på headset och liknande så det tog sin lilla tid!
gick skit dåligt på M3 men sen ville både jag och sanna byta så då körde vi JULIA och det gick bättre :)
ska jobba imorgon igen och ska försöka att inte stressa så himla mycket då haha!
hoppas ni har eller haft ett trevligt lov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0