22 april 2011






igår..
ååh gud vilken härlig dag!
jag gick hem till denisa och erik först på en kopp kaffe sen åkte vi och köpte glass och annat, drog hem till mig i det fina vädret käkade lunch och inväntade sanna(som är på första bilden) hon kom så småning om och då satte vi oss ute i solan och myste med massa skitsnack, kvällen började och vi blev hungriga och gjorde asmycket mat, tror ingen av oss har ätit så mycket som igår!
vi lyckades aldrig komma in,egentligen tänkte vi kolla på film men vi fortsatte att sitta ute med filtar och tända ljus.
dom båda drog hem vid tolv tiden och jag gick in och kollade på massaa avsnitt av "how I met your mother" och somnade kanske runt halv tre. idag ska jag inte göra någonting , kanske åka iväg på grillning det visar sig helt enkelt. ingen påskmat för min del iaf haha, jag är ingen som firar högtider precis.
ska hoppa in i duschen strax och njuta av lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0